2 Haziran 2007 Cumartesi

sergiden resimler




4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar Nalancığım, nasılsın umarım iyisindir.Bu aralar çok yoğundum sorduğun soruya cevap yazamadım.Kusuruma bakma lütfen ancak zaman bulabildim.Resimlerin üzerine tıklayınca büyümesinin nasıl yapıldığını sormuştun? Ben bu işi sevgili arkadaşımız handwork'den öğrendim.Sayfasında detaylı olarak anlatmıştı Ama biz blogcudayız senin sayfan blogspot aynı şeyler senin sayfanda uygulanırmı?bilemiyorum. Yani yönetim panellerimiz biraz farklı diye düşünüyorum. Ama sen yinede www.handworks.blogcu.com 'un sayfasında sonraki sayfa ile ilerleyerek bulabilirsin.Sevgilerimi bırakıyorum. Aliye

görkii dedi ki...

merhaba, nalan hanım güler yüzlü oluşunuzdan da anlasılıyorki çok mütevazi çok değerlisiniz.bizler keşke sizin gibi bir eğiticiyle çalışabilseydik.malesef kendini pazarlamaya çalışan çok konusup az iş yapan arsız insanlarla iş yapmak zorunda kalıyoruz.ne yazık bizlere.allah herkese sizin gibi degerli bir öğretmen nasıp etsin.

nalan dedi ki...

Sevgili görkii
Güzel sözleriniz için teşekkür ederim .Lakin bu sergi resimlerini yayımladığım için ne kadar azarlandığımı bilseniz ...Bir kısmı gıyabımda bir kısmını da bizzat duyarak. Oysa ben sanatcıların yaptıkları görülünce, yararlanılınca mutlu olduklarını ,o yüzden sergiler yaptıklarını sanıyordum.
yanılmışım...
kaldırmayı da kendime yediremedim ve kaldılar
ne yapayım.

Adsız dedi ki...

üzülmeyin nalan hanım hepsi elinizin emeği elinize sağlık.kötü söz sahibine aittir deyip geçiştirin.benim bahsettiğim şey sizin için deildi asla.sizin bir egitici olduğunuz her halinizdende belli.bizler le eserlerinizi paylastıgınız için teşekkür ederim.