6 Kasım 2007 Salı

Uzun zamandır sayfama ekleme yapamıyordum .
Arama motoruna kaatı yazdım.Bir çok başlık eklenmiş,çok sevindim tektek tıkladım .Bu linkte ise çok modern tarzda çalışmalar var.Ü
Sanatçı Ünsal Bahtiyar kağıdı ve bıçağı çok özgün biçimde kullanmış ki hayran olmamak elde değil.Sergiyi izleme şansımızı aylar önce kaçırmışız ama burada ,sanalda görmek mümkün.Ben çok beğendim yeni bir açılım bu kaatıya,eminim siz de çok beğeneceksiniz.
Yapanın,sergileyenin ,bize ulaştıranın gönlüne sağlık;bizim de gözlerimize....
http://www.iso.org.tr/tr/Sanat_SergiDetay.asp?sid=177

7 yorum:

Nihat Demirkol dedi ki...

ilköğretim kitaplarında artık ebru'ya yer veriliyor...

bu sanat da ebru sanatı kadar zahmetli, değerli bir sanat gibi gözüküyor (ilk defa duydum sizin sayenizde) ve ders kitaplarına girmeyi de hak ediyor bence.

tam da sabır eğitimi sağlayacak bir sanat cidden... hem de ebrudan da fazla sabır ve incelik gerektiriyor...

ama ne güzel; videoda da bahsolunduğu gibi,yaratıcı beyinler ebru ile kaatı'yı birleştirmeyi, el ele tutuşturmayı başarmış... (kimin aklına gelir ebrunun kenarlarını kaatı ile süslemek)

teşekkür ederiz bu bilgilendirme için...

ve tabii bu yazınızı, yazdığı bir yazı ile kendi okuyucularına heber veren sanalkadraj.blogspot.com'a.

sevgiyle!

sevdamavisi dedi ki...

Ellerinize sağlı çok güzel yapmışsınız. ben de ilgilenirim kât-ı sanatı ile. bir tane tablo yapabildim çok da uzun sürdü. ve de çok zevkliydi.

laleninbahcesi dedi ki...

ne hoş bir tesadüf oldu. Bir kaç yerde sanırın Eda Suner ve çocuklaçocukda rastlamıştım adınıza ve ilgilendiğiniz sanata, bir uğrayayım derken siz geldiniz.teşekkür ederim inceliğinize, silmedim yorumu yazılı bir belge olarak kalsın orada. Bir gün unutursam tarifi yeniden bakarım. gelen ziyaretçilerde okur , faydalanır. Sevgiler bıraktım size

Adsız dedi ki...

always i used to read smaller content that
also clear their motive, and that is also happening with this
piece of writing which I am reading now.

Here is my web blog ... lockhard

Adsız dedi ki...

Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit
and sources back to your site? My blog site is in the very same niche
as yours and my users would truly benefit from some of the information you present here.
Please let me know if this ok with you. Many thanks!

Look at my web-site; latters

Adsız dedi ki...

Hello! Quick question that's totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My site looks weird when viewing from my iphone. I'm
trying to find a template or plugin that might be able to fix this issue.
If you have any suggestions, please share. With thanks!


Feel free to surf to my homepage: twitter engagement

Adsız dedi ki...

You should be a part of a contest for one of the most useful websites online.
I'm going to highly recommend this website!

Check out my weblog statics to marketing social media services