24 Mayıs 2008 Cumartesi

III. Geleneksel "İstanbul İçin Erguvan Vakti" sergisini gezdim

Mayıs ayında istanbuldaydım.
bu güzel sergiyi gezmek ve resimlemek şansına eriştim

Erguvan ve Kiraz
III. Geleneksel "İstanbul İçin Erguvan Vakti" sergisi
10-24 Mayıs 2008
Yer: Türkiye Yazarlar Birliği İstanbul Şubesi
Adres: Kızlarağası Medresesi Divanyolu Hoca Rüstem Sok. No:6 Sultanahmet - İSTANBUL
Telefon: 0212 527 75 17

Sergiye Katılan Sanatçılar
A. Süheyl ÜNVER
Ahmet YAKUPOĞLU
Dürdane ÜNVER
Müjgan BAŞKÖYLÜ
Nilüfer KURFEYZ
Selim SAĞLAM
Talip MERT
Nusret ÇOLPAN
Yılmaz ENEŞ
Betül AYDINER CHACKO
.






Ağrıyan dizlerim,teknolojik yetersizliğim ve bu gibi nedenlerle bu eserlerin kimlere ait olduklarını düzgünce not edemediğimden yanlışlık yapmamak için yayımlayamadım. hocalarımızdan özür diliyorum.
ama Ankaradan sergi için geldiğimi düşünerek beni affederler umarım,








Bu sergiyi yemekcini de blogunda yazmış ve resimlemiş

1 yorum:

Suya atılan nakışlar dedi ki...

merhaba bu güzellikleri bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim
çalışmalarınız çok güzel