22 Ocak 2010 Cuma

İzmirdeki kaatı projemizden son haberler

Projenin benim üstlendiğim birinci bölümünü tamamladık.Projenin bu bölümünde ben Kaatı sanatının kökeni ve tarihi ,sanatın uygulamaları ve benim benimsediğim katlı ve renkli tarz ile ilgili çalışmaları yaptık.Ankaradan haftalık geliş gidişlerin zorluğu dolayısıyle yoğunlaştırılmış bir programla haftada altı gün saat 10.00 ile 16.00 arasındaki saatlerde iki hafta çalıştık.
 
Posted by Picasa

Çok güzel geçen bu iki haftada proje katılımcılarının yanısıra üç müstesna insanla tanıştım.Bunlardan ikisi olan Sn.Muhittin Tamay ve Sn Halûk Kürkçüoğlu nun Ebrû ve Kaatı eserlerini yayımladıkları web sayfalarından tanıyorken Sn Ömer Erkaraman ve Naht Sanatı ile burada tanıştım.Ve hakkında çok güzel şeyler duyup selamını aldığım ,tanışmaya can attığım halde ziyaret edemediğim Sayın Nuri Pınar hocayı da anmadan geçemem.Kendisi ile inşaallah bir dahaki İzmir seyahatimde tanışmak için gayret edeceğim.
Sanattaki ustalıkları tartışmasız bu üç insanı insan olarak da çok sevdim.Onlarla beraber olmak ve paylaşımlarda bulunmak beni ve diğer proje katılımcılarını çok mutlu etti.
Resimde ön sağda Ömer Erkaraman ,arkada Haluk Kürkçüoğlu ,sol önde Ulviye Kafalı , Zehra Zihnioğlu ve ben
 
Posted by Picasa


Burada da Halûk Kürkçüoğlu ile arkadaşı Songül Doğan ile beraber sohbet ediyoruz.

Halûk Bey ile Çarşamba günleri devam edecek çalışmalar içine Türk Süsleme Sanatlarını ahşap ve metal ile yapılan örneklerinin uygulanışı Ömer Bey tarafından haftalık çalışma rutininde sürdürülerek tamamlanacak.


 
Posted by Picasa



Artık haftada bir gün olmak üzere -Çarşamba günü-saat 10.00-13.00 arası Sevgili Hâluk Bey ile sürecek çalışmalarda gönlüm sevgili arkadaşlarımın yanında olacak.Eğer İzmirde yaşıyorsanız bu keyifli çalışmaları kaçırmayın derim.

Hiç yorum yok: